Bucureştenii

http://www.rouavietii.ro/2009/05/23/%C8%99i-a-fost-intalnirea-bloggerilor-evanghelici

1. Nu vă iluzionaţi că mă prind (repede) într-o polemică pentru care este evident că nu sînteţi pregătiţi.

2. Andy Mihail „are impresia” că am criticat evenimentul ÎNAINTE de a avea loc. Aştept să indice prin link unde s-ar afla aşa ceva.

3. Reacţiile voatre sînt inconsistente (precum m-am aşteptat). Eu am pus in discuţie cel puţin două chestiuni: a) că subiectele anunţate nu aveau legătură clară cu evanghelicii (dar întîlnirea era anunţată, pompos, a fi a bloggerilor evanghelici) şi b) că s-a anunţat eronat a fi un prim contact între bloggerii evanghelici. Niciunul nu v-aţi referit la aceste două chestiuni.

4. Văd însă că, dimpotrivă, mi se cere să mă… abţin!!! Oare în numele cărui principiu? Care este logica din spatele acestei solicitări? Doară nu v-aţi închipuit vreunul dintre voi că o să mă abţin?

5. Mai văd că vă exprimaţi, cică, interesul pentru blogosfera evanghelică. Daaaa? Şi unde fuserăţi pînă acum, măi bucureştenilor? Oare să vă dau exemple de pe blogurile voastre cît v-a interesat pînă acum blogosfera evanghelică? Cîte bloguri evanghelice oare frecventaţi, ca să puteţi avea impresii sau să faceţi solicitări de… abţinere?

6. Nu sînt deloc impresionat de solidaritatea voastră la comentarii. Dimpotrivă, nu faceţi altceva decît să vădiţi un sindrom ideologiza(n)t pe care, de fapt, îl criticaţi la alţii din spaţiul confesional evanghelic.

7. Imaginaţi-vă cîte aş mai putea scrie (nu neapărat aici). N-ar fi fost mai bine să vă abţineţi? Eventual, măcar în particular, să-mi fi mulţumit (că mi-am făcut timp să vă atrag atenţia asupra celor două chestiuni)?

8. Şi, Gabi, te-ai lansat pe o pistă falsă la adresa ego-ului. Alexandru nu de bine a vrut să zică (că mi-a mai copt-o şi altădată), mai ales că l-am luat la rost pentru furt de material, chestiune pe care o criticai deunăzi.

Lasă un comentariu