Diagonale (5)

diagonale100

http://mariuscruceru.ro/2009/06/05/mi-e-scirba-de-reporceriala-sau-va-rog-sa-ne-iertati-2/#more-2916

Pătrățosule,

Știm deja cu toții stilul tău de revoltă, și la adresa Mioriței, și la adresa romînikăi, și la adresa unor lideri evanghelici ce-s pe funcții de te-ncurcă, și la adresa unor chestiuni pe care le cunoști prea puțin (am pățit-o pe pielea mea nu o dată).

Din nou accentul cade pe faptul că TU te revolți. La ce folos? Cînd nu păstrezi măsura? Cînd de fapt pînă și revolta-ți se înscrie în această glosare „revoltoasă” de ne și frică să ne mai revoltăm, autentic, pentru ceva, că atîta te revolți TU că nu mai apucă alții să o facă, decît pătrățoșii care se adună în corul siconfanților.

Și la ce folos te revolți? Ai vreo strategie, floretistule?

Îi faci, cumva, pe cititori să participe la un demers cu adevărat regenerator, măcar în atitudinea lor, sau ne hrănim – terapeutic, e-adevărat – cu agresivitate și poluare phisică?

Am văzut de atîtea ori stilul ăsta de revoltă că pur și simplă MĂ REVOLTĂ.

Dați-ar Domnul mai multă stăpînire de limbă și mai multă lenevie într-ale revoltei.

Oare îți dai seama cîte pagini aș putea să scriu dacă îți iau la puricat logoreea asta?

Desigur, poți să faci ce vrei cu comentariul ăsta, de-aia am făcut blogul Diagonale, să-mi colecționez comentariile, că doară nu îmi pierd (prea mult) timp cu revolte!

De ce să analizăm fenomene ale Internetului evanghelic, precum Masa Rotundă, Pătrățosu, Rețeaua România Evanghelică? Ne-ar fi prea greu, nu-i așa? Ne-ar trebui ceva luciditate pentru așa ceva.

Mai bine ne (tooot) revoltăm! Paul Negruț că unii politicieni se erijează în reprezentații evanghelicilor, Silviu Tatu că Paul Negruț nu l-a amintit pe Iosif Țon, la graduarea recentă, ca fondator al Universității Emanuel, Marius Cruceru că romînika nu merge cum ar vrea el, Rotundu că iar și-a dat în petec Pătrățosu, și uite-așa o să apară, la vreo facultate, specializarea: Interneto-Terapia. Revolta și „revoltoșii”.

Păi da, că bisericile fac spectacole, iar unii dintre noi… spectacol!

Huo! Jos bădărănia! Cu bădărănia pe bădărănie călcînd. Ia(r)tă-ne, Doamne, în superbia noastră!

Un răspuns to “Diagonale (5)”

  1. Dez-Mințiri (24/2010) « România Evanghelică Says:

    […] așa cum arătat în mai multe ocazii, Marius Cruceru e de obicei indignatul, nu […]

Lasă un comentariu